пʼятницю, 22 травня 2020 р.

5 ключових принципів, які допоможуть вашому парку ефективно працювати в умовах кризи


У даній статті ми звертаємо увагу керівників транспортних відділів на те, що цифровизация - це на сьогодні невідворотний процес в світі і він зачіпає в тому числі автопарки. Ми часто чуємо, що у водіїв старі телефони - можливо, це їх особисті телефони і які хочуть - такі і купують. Але якщо парк прагнути бути ефективним, без зворотного прямого зв'язку з водіями в сучасному світі не обійтися. Так, звичайно, водієві можна під час його роботи зателефонувати і наговорити йому завдань і розпоряджень - а впливає це на виконання його службових обов'язків, звичайно так - а ще й в негативну сторону, а ще й може привести до аварії під час руху! Так? Так. Так може варто подумати, як тримати зв'язок з водіями, не наводячи простий дзвінок до плачевних наслідків?
А чи знаєте ви, що через простий додаток на смартфоні водія вирішується маса завдань:
  1. Виконання маршрутної роботи - обмін шаблонними повідомленнями
  2. Вихід водія на рейс з фіксацією початку руху автомобіля
  3. Дотримання режиму праці і відпочинку
  4. Ремонти та поломки під час руху
  5. Контроль перевезення вантажу
  6. ....
І все це без відволікання водіїв від виконання їхніх службових обов'язків. Бонус - все залишається в історії і звітності, яка призводить до формування бюджетів на майбутні періоди, наприклад, історія поломок транспорту на маршрутах, може бути перерахована в гривню та сформувати бюджет ремонтів в парку на наступний період.
Здавалося б, додаток на смартфон водія - а скільки вирішується питань! Будь ласка, почитайте наші рекомендації: https://www.geotab.com/blog/crisis-response/